• pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_2
  • pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_6
  • pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_1
  • pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_2
  • pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_6
  • pol_pl_Warcaby-Carrousel-Janod-4144_1

Warcaby Carrousel- Janod

Janod

69.00 PLN

Warcaby to wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Gry dla dzieci rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. Gra Warcaby ćwiczy myślenie strategiczne i abstrakcyjne, rozwija koncentrację, uczy cierpliwości, samodzielność w podejmowaniu decyzji, gry fair-play, jest też świetnym treningiem pamięci.

Warcaby francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla dwóch osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera planszę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 40 pionków – 20 różowych i 20 niebieskich. Zadanie polega na „zbiciu” wszystkich pionków przeciwnika. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

kategoria: gry
seria: Carrousel
indeks: J02746
producent: Janod
wiek: 6-12 lat
liczba elementów: 1 plansza + 40 pionków
materiał: karton, drewno
design: Francja
wymiary produktu: plansza 28 x 28 cm
waga produktu: 0,4 kg
wymiary opakowania: 15,8 x 4,5 x 25 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH
WIEK: 6-12 lat

LICZBA GRACZY: 2
ELEMENTY: 1 kartonowa plansza + 40 drewnianych pionków
CZAS ROZGRYWKI: 30 minut

PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozłóż planszę na stole. Gracze wybierają dla siebie kolor pionków. Każdy ma ich 20. Należy ustawić je na planszy symetrycznie, na ciemnozielonych polach w pierwszych czterech rzędach od brzegu. Zaczyna gracz, który ma różowe pionki.

ZASADY GRY
Każdy gracz wykonuje po jednym ruchu w swojej kolejce. Pionki przesuwa się do przodu po przekątnej, co oznacza, że przez cały czas poruszają się one wyłącznie po ciemnozielonych polach. Kiedy pionek gracza znajduje się bezpośrednio obok pionka przeciwnika, za którym jest wolne pole, może przeskoczyć nad nim i zająć owo pole, a „zbity” w ten sposób pionek przeciwnika musi usunąć z planszy. „Zbijać” można do przodu i do tyłu. Można również „zbić” kilka pionów naraz, o ile za każdym z nich znajduje się wolne pole.
Każdą sytuację do „zbicia” należy wykorzystać. W przeciwnym razie obowiązuje zasada „straconej szansy”, niezależnie od tego, czy gracz nie zauważył, czy celowo nie wykorzystał okazji. Gracz traci swój pionek, a ruch wykonuje przeciwnik.
Pionek, który dotrze do ostatniego rzędu po stronie przeciwnika, staje się Królem – kładzie się na nim jeden z pionków, które zostały wcześniej zbite. Król może poruszać się po przekątnej, zarówno do przodu, jak i do tyłu, o dowolną ilość pól i zbijać dowolną ilość pionków przeciwnika na raz, o ile znajdują się za nimi wole pola.

CEL GRY

Celem gry jest zbicie lub uniemożliwienie ruchu pionkom przeciwnika. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

Nie dziękuję

Wyślij wiadomość gdy produkt pojawi się na stanie!

Wybierz swój wariant i podaj adres email. Powiadomimy Cię gdy produkt pojawi się na stanie.