Jesteśmy firmą z siedzibą w Melbourne w Australii, specjalizującą się w projektowaniu zabawek i gier edukacyjnych dla dzieci w wieku 0-8 lat. Nasza szeroka gama puzzli, zestawów ćwiczeń oraz pakietów plastycznych i rękodzielniczych zapewni Twojemu dziecku podstawową wiedzę w zakresie umiejętności matematycznych, umiejętności czytania i pisania, rozwiązywania problemów i nie tylko. Nasze produkty wspomagają także rozwój sensoryczny i motoryczny dzieci.
PROSTE ZABAWKI, LEPSZA GRA
W mierEdu staramy się tworzyć produkty stymulujące zmysły, wykorzystując jasne kolory, kształty i tekstury, które pokochają maluchy. Wierzymy, że „mniej znaczy więcej” i naszym celem jest zapewnienie dzieciom i rodzinom podstawowych zabawek, które zapewniają zabawę, a jednocześnie są niezbędne dla ich rozwoju.
Oferujemy wyselekcjonowany wybór dobrze zaprojektowanych zabawek edukacyjnych w bardzo przystępnej cenie dla dzieci i rodzin. Naszym celem jest sprawianie, aby codzienna zabawa była dla dzieci przyjemnością, jednocześnie pomagając im w osiąganiu kamieni milowych.
Nasza strategia rozwoju zabawek opiera się na teorii inteligencji wielorakich amerykańskiego psychologa, profesora Gardnera. Naszym celem jest dostarczanie zabawek edukacyjnych, które rozbudzają i rozwijają indywidualną, potencjalną inteligencję dziecka. W szczególności chcemy zapewnić szeroką gamę produktów, dzięki którym dzieci będą mogły odkrywać i rozwijać swoje wyjątkowe inteligencje lub mocne strony.
W ramach inteligencji wielorakich na strukturę inteligencji człowieka składa się co najmniej osiem elementów inteligencji: inteligencja językowa, inteligencja logiczno-matematyczna, inteligencja wizualno-przestrzenna, inteligencja muzyczna, inteligencja cielesno-kinestetyczna, inteligencja interpersonalna, inteligencja intrapersonalna i inteligencja naturalistyczna.
- Inteligencja językowa odnosi się do umiejętności kompetentnego i twórczego posługiwania się językiem; może przyczynić się do rozwoju umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania u dzieci.
- Inteligencja logiczno-matematyczna odnosi się do zdolności rozumienia, rozumowania i wyrażania relacji pomiędzy strukturami logicznymi; może przyczynić się do rozwoju umiejętności matematycznych, logicznych, obliczeniowych i naukowych dzieci.
- Inteligencja wizualno-przestrzenna odnosi się do zdolności rozpoznawania i wyrażania dostrzegalnych atrybutów, takich jak kolor, kształt i położenie przestrzenne; może przyczynić się do rozwoju u dzieci rozpoznawania kształtów i kolorów, obserwacji i pamięci, kreatywności, wyobraźni i umiejętności budowania przestrzennego.
- Inteligencja muzyczna odnosi się do zdolności rozpoznawania, rozróżniania, przywoływania i wykonywania muzyki; może przyczynić się do rozwoju percepcji i ekspresji wokalnej i instrumentalnej dzieci.
- Inteligencja cielesno-kinestetyczna odnosi się do szerszej koordynacji i równowagi ludzkiego ciała, a także do lepszych zdolności motorycznych oraz zdolności do wyrażania myśli i emocji; może przyczynić się do rozwoju sprawności fizycznej, zręczności oraz umiejętności poruszania się ogólnego i drobnego u dzieci.
- Inteligencja interpersonalna odnosi się do wrażliwości na ekspresję, mowę, gesty innych osób i zdolność skutecznego reagowania na nie; może przyczynić się do rozwoju umiejętności społecznych, empatii, współczucia i przywództwa dzieci.
- Inteligencja intrapersonalna odnosi się do zdolności rozpoznawania, postrzegania i introspekcji; może przyczynić się do rozwoju u dzieci umiejętności planowania i wyznaczania celów, samoświadomości, inteligencji emocjonalnej i pewności siebie.
- Inteligencja naturalistyczna odnosi się do umiejętności doceniania i klasyfikowania elementów świata przyrody; może przyczynić się do rozwijania u dzieci umiejętności nazewnictwa, ciekawości świata i filantropii.
Dzięki kompleksowym badaniom i rozwojowi w mierEdu jesteśmy w stanie zapewnić kompletny system, który skutecznie wykorzystuje inteligencje wielorakie w zabawkach edukacyjnych.