lalkametoo.pl
Produkt dnia
Pluszowy Jednorożec L- Ecru- Melootka
Pluszowy Jednorożec L- Ecru- Melootka

75,65 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 75,65 zł
szt.
Pluszowy Jednorożec L- Szaro- miętowy- Melootka
Pluszowy Jednorożec L- Szaro- miętowy- Melootka

75,65 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 75,65 zł
szt.
Biały Miś  z serduszkiem 50cm - Lalka Metoo z imieniem dziecka
Biały Miś z serduszkiem 50cm - Lalka Metoo z imieniem dziecka

99,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
szt.
Lalka Metoo Śpiący Aniołek 50 cm- Lalkametoo
Lalka Metoo Śpiący Aniołek 50 cm- Lalkametoo

109,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Lalka Sophia SuperGirl- Lalka Metoo z imieniem dla dziewczynki
Lalka Sophia SuperGirl- Lalka Metoo z imieniem dla dziewczynki

109,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Najniższa cena: 96,75 zł
szt.
 

Wszystko zaczęło się od bałaganu.

Marka EZPZ została stworzona w 2014 w Stanach Zjednoczonych przez Lindsey Laurain, mamę trójki chłopców, wówczas w wieku poniżej 3 lat. Lindsey i jej mąż mieli dość bałaganu jaki robiły dzieci podczas posiłków i szkoda im było też czasu poświęconego na sprzątanie.

Pewnej nocy, pełen frustracji mąż Lindsey powiedział: „Potrzebujemy talerza, którego chłopcy nie będą mogli podnosić ani podrzucać!”. Od tego momentu Lindsey zaangażowała się w tworzenie produktu, który miał ułatwić przygotowanie i serwowanie posiłków dla dzieci. W ten sposób powstała pierwsza Happy Mat.

 

Dzisiaj EZPZ ma bogatą kolekcję naczyń oraz sztućców.

Produkty zorientowane są na rozwój oraz bezpieczeństwo pociech. Dodatkowo, Kubeczki i łyżeczki z kolekcji Tiny zaprojektowane zostały we współpracy z Dawn Wilkenmann - specjalistką w dziedzinie logopedii i żywienia dzieci.

Każdy z produktów dostosowany jest do konkretnej grupy wiekowej i okazji użytkowania. Stabilna podstawa maty pomaga dziecku w samodzielnym karmieniu i osiągnięciu kluczowych etapów rozwoju, a zabawne projekty pozytywnie inspirują do poznawania nowych smaków.

Produkty marki EZPZ świetnie wpisują się w filozofię BLW (Baby-Led Weaning), która pomaga w stopniowym usamodzielnianiu się niemowlęcia w sferze żywieniowej.

Motto marki EZPZ brzmi: „mniej bałaganu, więcej frajdy”, a samo EZPZ („easy peasy”) oznacza „bułka z masłem”, co odzwierciedla ideę twórczyni tych innowacyjnych produktów dla dzieci.

do góry
Szablony Shoper Modern™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium